• CASA VALENTINO
  • FOTO ALBUM
  • RESERVERING
  • INFORMATIE
    • Faciliteiten
    • Orihuela Costa
    • Veelgestelde vragen
    • Gastenboek
    • Over ons
  • CASA VALENTINO
  • FOTO ALBUM
  • RESERVERING
  • INFORMATIE
    • Faciliteiten
    • Orihuela Costa
    • Veelgestelde vragen
    • Gastenboek
    • Over ons

VEELGESTELDE VRAGEN

Voor hoeveel personen is het appartement geschikt?

Het appartement biedt mogelijkheden voor een verblijf met 6 personen. Er zijn 2 slaapkamers, 1 met een 2-persoons bed en 1 slaapkamer met twee 1-persoons bedden. Daarnaast is er in de woonkamer een bank die in een handomdraai kan worden veranderd in een 2-persoons bed.

Wie is verantwoordelijk voor de eindschoonmaak?

De eindschoonmaak wordt gedaan door de beheerder. De (verplichte) kosten voor de eindschoonmaak zijn weergegeven op de reserveringspagina.

Zijn bed en badkamer linnen inbegrepen in de huurprijs?

Keuken, bed en badlinnen zijn inbegrepen in de huurprijs. Het is echter niet toegestaan om handdoeken mee te nemen naar het zwembad of strand. We adviseren onze gasten zelf strand/zwembad handdoeken mee te nemen.

Is electra inbegrepen in de huurprijs?

Vermelde huurtarieven zijn inclusief de energiekosten, tenzij meer dan 80 kwh per week aan elektriciteit  wordt verbruikt; de meerdere verbruikskosten worden met de borgsom verrekend tegen € 0,25 per Kwh.

Moet ik een waarborgsom betalen?

Ja, de waarborgsom bedraagt 250€. Deze zal worden teruggestort binnen 8 dagen na uw vertrek. Mogelijke kosten voor schade zullen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.

Zijn huisdieren toegestaan?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan.

Hoe vindt de sleutel overdracht van het appartement plaats?

De gegevens van de beheerder zullen u 1 week voor uw vakantie start worden toegezonden via mail.De beheerder verwelkomt u bij aankomst en zal persoonlijk de sleutel aan u overhandigen. Daarnaast zal hij u informatie verstrekken met handige tips over de omgeving, waar u boodschappen kunt doen, waar u uw afval kunt laten, waar het dichtstbijzijnde strand is enz. Ingeval van calamiteiten tijdens uw vakantie kan de beheerder worden gebeld om te helpen bij het oplossen van problemen.

Op welke tijdstip kan ik inchecken in het appartement?

Elke aankomstdag is ook een vertrekdag. Dit betekent dat u kunt inchecken tussen 14.00 en 20.00 uur. Meer info vindt u in uw reisdocumenten. Mocht u later of eerder willen arriveren, dan kunt u hierover contact opnemen met de beheerder.

Op welk tijdstip moet ik het appartement verlaten?

Elke vertrekdag is ook een aankomstdag. Gasten moeten in principe het appartement verlaten voor 11.00 uur. Daarna moet het appartement worden schoongemaakt voor nieuwe gasten. Daarom is een laat vertrek dus niet mogelijk. Meer info vindt u in uw reisdocumenten.

Wat gebeurt er nadat ik heb geboekt?

Na uw boeking zenden wij u zo snel mogelijk de reisdocumenten naar uw email adres. Na onze bevestiging en het betalen van een aanbetaling is uw boeking definitief. Na de ontvangst van uw aanbetaling sturen wij u een bevestiging van de ontvangst van uw betaling. Uw reisdocumenten bevatten een factuur en een routebeschrijving naar het appartement.

Kan ik een optie nemen op het appartement?

Wij begrijpen het als u eerst moet overleggen met uw reisgenoten. U kunt een optie nemen op het appartement via mail. We houden de optie vervolgens voor u vast gedurende 3 dagen.

Hoe betaal ik de huurprijs?

Nadat u heeft geboekt, ontvangt u een boekingsbevestiging en factuur via mail. Het factuurbedrag kan betaald worden in 2 termijnen: Een aanbetaling van 30% van het factuurbedrag moet eerst worden voldaan. De rest van het factuurbedrag dient uiterlijk 60 dagen voor de huurperiode start te worden voldaan. Als de huurperiode start binnen 8 weken na uw boeking, dan moet het factuurbedrag ineens worden voldaan. Als uw betaling niet op tijd wordt ontvangen, kan uw boeking worden geannuleerd.

Wanneer moet ik de aanbetaling overmaken?

De aanbetaling van 30% van het factuurbedrag dient binnen 5 werkdagen na de factuurdatum te worden overgemaakt.

Wie is verantwoordelijk ingeval van schade?

Wij verwachten dat u het appartement behandelt met de grootste zorgvuldigheid. Het appartement moet schoon worden achtergelaten. De verhuurder is niet verantwoordelijk voor waardevermindering van of schade aan uw eigendommen veroorzaakt door tekortkomingen in de accomodatie of door onzorgvuldig gebruik van de accomodatie.Ingeval van schade aan de accomodatie en/of grove nalatigheid, zullen de kosten van de schade in mindering worden gebracht op de waarborgsom. Mocht er iets stukgaan of kwijtraken, dan dient u zo snel mogelijk de beheerder te verwittigen en de schade te vergoeden.

Joomla Templates

created with

Joomla Page Builder .